keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Ihka ensimmäinen blogitekstini!

Tästä se nyt alkaa, minun ensimmäinen blogini.. saapa nähdä, kuinka tästä puuhasta innostun! Muiden blogeja on ollut hauska lukea, varsinkin kokemuksia erilaisista tuotteista, hoidoista, reissuista jne., joten tarkoituksena olisi itsekin sellaisia kirjoitella.

Varoitus! Tämä blogi saattaa kehittyä myös yhdeksi monista hääaiheisista blogeista, sillä olen hurahtanut häiden suunnitteluun. Olen aina tykännyt järjestää juhlia ja tapahtumia, olen aika suunnitteluhirmu, mottona vanha kunnon "hyvin suunniteltu on puoliksi tehty". Silloin tällöin pääsen työssänikin järjestämään tykypäiviä, seminaareja jne. ja nämä ovat kyllä lempipuuhaani! Häiden suunnittelu tuli kuitenkin vähän vahingossa mukaan, kun minua pyydettiin avustajaksi/hääkoordinaattoriksi ensi kesän häihin. Siinäpä sitä sitten on samalla omatkin häät melkein jo paketissa :D No sanotaan mielummin, että tilanteen tullessa olen hyvin valmistautunut ja tietoinen vaihtoehdoista.

Mietin pitkään, että olisiko minun pitänyt pitää nämä kaksi asiaa erillään ja miten blogilleni käy, jos häät alkavat olla pääaihe.. Sitten totesin, että tuskinpa saan niin paljon lukijoita, että asialla olisi väliä! Sillisoppaa siis tiedossa!

Jos joku tänne kuitenkin eksyy (tervetuloa!), niin olisipa kiva saada kommentti käynnistä! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti